ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Οι εκδόσεις Webcomics έχουν την τιμή να σας προσκαλούν στην παρουσίαση του τίτλου τους OMG, Zombie! #1, το Σάββατο 20 Δεκεμβρίου 2014 και ώρα 20:00 στη Λέσχη Φίλων Κόμικς (Αγίας Ειρήνης 4, Μοναστηράκι).
Στην μεταποκαλυπτική εποχή του… όποτε, και αρκετά χρόνια πριν το… κάποτε, ο Μισέλ είναι… ζόμπι, είναι… gay, είναι… θρήσκος και μπορεί και… σκέφτεται! Πόσο τραγικά μόνος και περιθωριοποιημένος μπορεί να νιώσει ένας νεκροζώντανος που έχει… φάει τα ψωμιά του, και γυροφέρνει σαν την άδικη κατάρα αναζητώντας το νόημα της ζωής και… κρέας; Ένα υπαρξιακό δράμα με πολλή βία, βυζιά, αίμα, έντερα, σπλήνες και λοιπές όμορφες σεκάνς.
Ο δημιουργός Νικόλας Στεφαδούρος θα παρουσιάσει το έργο του (φήμες λένε ότι όλη η ιστορία είναι η ανεπίσημη βιογραφία του Μισέλ Ομιτζή, αλλά αυτό θα το ξεκαθαρίσουν τα δικαστήρια μετά την αποκάλυψη των ζόμπι, οπότε…) με παρέα τον Νίκο Κούτση και τον Σταύρο Τσιώλη.
Ο Νικόλας Στεφαδούρος (Stef…) γεννήθηκε στην Αθήνα το 1980. Σπούδασε στο τμήμα Πολιτικών Μηχανικών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου ανυπομονώντας να ξετυλιχτεί μπροστά του μια τεράστια καριέρα… στα κόμικς. Ναι, από μικρός… σάπιζε με το μολύβι στο χέρι και τους μαρκαδόρους… σκοτώνοντας την ώρα του φτιάχνοντας «μικυμάου».
Ο Νίκος Κούτσης, ως μεταλλαγμένο υπεράνθρωπο όν, είναι καταδικασμένος να ζεί μια ζωή μοιρασμένη ως Υπερήρωας από τη μιά κι ως σχεδιαστής Κόμικς από την άλλη! Στις υπερδυνάμεις του συμπεριλαμβάνονται οι (καρποφόρες) προσπάθειές του να μάθει να μαγειρεύει καλά, να μοιράζεται τον πλανήτη με το άλλο φύλο, να τεντώνεται κάνοντας yoga και pilates και… καμιά φορά, άμα έχει κέφι, εκπαιδεύει τα δάχτυλά του με ΗΒ μολύβια και τους μύς των οφθαλμών του σε έναν Mac. Ελάχιστα ντοκουμέντα από τα παραπάνω θα βρείτε στο www.koutsis.com, ή το koutsis.tumblr.com! Όλο και κάτι υπάρχει, όμως, στο FB άμα ψάξετε…
Ο Σταύρος Τσιώλης είναι σκηνοθέτης του νέου ελληνικού κινηματογράφου. Από το 1958 δούλεψε σαν βοηθός σκηνοθέτη σε 54 ταινίες, πολλές από τις οποίες της Φίνος Φιλμ. Η πρώτη δική του ταινία εμφανίστηκε το 1968, και το 1970 έκανε διεθνή επιτυχία με την ταινία Κατάχρηση Εξουσίας. Οι ταινίες του έχουν ένα ιδιαίτερα προσωπικό στυλ καθώς βασίζονται στο λεπτό χιούμορ, τους αυτοσχεδιαστικούς διαλόγους και τη χρήση, πολλές φορές, ερασιτεχνών ηθοποιών. Ένα επαναλαμβανόμενο μοτίβο στα σενάριά του αποτελεί η περιπλάνηση, αρκετές φορές στον τόπο καταγωγής του, την Αρκαδία. Highlight της γενιάς του Μισέλ είναι το Ας Περιμένουν Οι Γυναίκες, ταινία του 1998.